Detalii despre Transport
Taxa de transport este GRATUITĂ pentru orice valoare comandată și pentru orice tip de transport.
Veţi primi produsele comandate într-un termen estimativ de 1-2 zile lucratoare de la data confirmării comenzii pentru produsele care se află în stoc. Pentru produsele în stoc furnizor, temenul este de până la 6 zile lucrătoare.
În cazul unor situații excepționale precum: stare de urgență, condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale precum perioade de vârf de cumpărături( de tip black Friday, Crăciun, Sărbători Pascale) care privesc strict programul de funcționare al curierului/ transportatorului, sau probleme tehnice ale vanzătorului, se pot produce decalaje ale intervalului de livrare, însă termenul de livrare maxim nu poate depăși 30 zile calendaristice. În cazul în care vânzătorul nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat nu livrează produsele în termen de maxim 30 zile acesta va informa imediat Cumpărătorul și va rambursa suma plătită de către Consumator. Termenul de execuție și livrare pentru produsele la comandă poate varia de la caz la caz și se va comunica clientului în momentul efectuării comenzii sau înaintea confirmării acesteia pe un suport durabil
Livrarea se face urmatoarea zi pentru: comenzile efectuate până la ora 14:00. Transportul se efectuează la adrese de domiciliu sau la orice alte adrese de pe teritoriul României prin curier GLS, SAMEDAY și DRAGON STAR.
Transportarea obiectelor sanitare fragile, precum: vase wc, paravane, cabine de duș, oglinzi, lavoare, mobiliere se face cu transport privat sau servicii de curierat care transportă produse pe palet, pentru a evita deteriorarea acestora.
Vanzătorul vă oferă posibilitatea transportului produselor cu opțiunea de a deschide comanda la livrare și de a verifica vizual, dacă produsele sau ambalajul produselor comandate sunt corespunzătoare, nefiind permisă verificarea/ proba tehnică la destinație. Vă recomandăm să efectuați fotografii ale ambalajelor produselor la momentul și locul predării acestora precum și a produselor, după caz.
Ca excepție de la regulă, în cazul obiectelor voluminoase, transportul se realizează până la locația clientului care nu este identică în toate cazurile cu adresa de domiciliu cum este în cazul blocurilor de apartamente, în sensul că obiectele voluminoase nu sunt livrate până în interiorul apartamentului ci până la cea mai apropiata distanță de bloc pe cale rutieră (zona de descărcare a curierului). Vă recomandăm să efectuați fotografii ale ambalajelor produselor la momentul și locul predării acestora precum și a produselor, după caz
Produsele sunt noi și sunt ambalate de către producători în mod corespunzător și adecvat, ambalajele primare fiind dimensionate perfect produselor pe care le conțin, astfel încât să nu existe nici un risc de șoc mecanic cauzat de ambalajul produsului. În acest sens singurele deteriorări pot fi cauzate de transportul și manipularea necorespunzătoare produsului de către curier până la locația dvs sau de către dvs sau personalul desemnat de dvs (terță parte) de la locație până în apartamentul dvs.
Vă rugăm să aveți în vedere că riscul de deteriorare a bunurilor vă este transferat în momentul în care dvs sau o parte terţă desemnată de dvs (ex: personal tehnic responsabil cu instalarea, etc), alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a bunurilor, în sensul în care este semnat documentul de primire a produsului care confirmă calitatea și integralitatea acestuia (deschidere la livrare)
Astfel, la intrarea in posesie a produsului, se recomandă în mod expres să inspectăți fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului (verificare colet, amblaj, produs, după caz), să efectuați fotografii ale amblajului iar în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje, sunteți obligat sa solicitați întocmirea unui proces verbal de constatare a defecțiunii/distrugerii sau să menționați curierului în scris aceste aspect. În caz de orice deteriorare sau defect, dvs nu sunteți obligat să acceptați coletul. Sesizările legate de daunele provocate în timpul transportului sunt acceptate doar la momentul sosirii coletului. Din momentul intrării în posesie a produsului, dvs răspundeți de calitatea, integritatea, funcționalitatea acestuia.