Termeni si conditii CASAVIE.RO
Vânzător: GREEN XPC SRL (RO38253400 /J26/1746/2017) cu sediul in Str. Viilor nr. 80, Reghin, jud. Mures. Tel: 0759499828, email: salut@casavie.ro detinatorul magazinului online www.casavie.ro. (specializat în comercializarea obiectelor sanitare/termice pentru baie si bucatarie & home deco)
Puncte de Lucru: Cluj-Napoca: Str. Frunzisului, nr. 91A, et. 10, ap 78 (birouri) si Reghin: Str. Viilor, nr. 80 (depozit).
PREAMBUL
Prin folosirea magazinului online www.casavie.ro, inclusiv vizitarea și cumpărarea produselor presupune acceptarea în totalitate și de fiecare dată când accesați site-ul nostru, a termenilor și condițiilor sub care sunt furnizate aceste produse
Vă încurajăm să citiți cu atenție acești Termeni & Condiții precum și sețtiunile specifice privind modalitatile de plată, condițiile de transport, aspectele privind dreptul la retur, garanțiile produselor pentru a fi informați cu privire la condițiile în care puteți finaliza o comandă. Prin plasarea comenzii, se confirmă faptul că dvs, ca și client sunteți de acord cu termenii și condițiile declarate. Ne rezervăm dreptul de a modifica în orice moment termenii și condițiile acestui magazin online, fără a fi necesară o notificare prealabilă a clientului care are acces permanent la termenii și condițiile utilizării serviciilor și este responsabil să le consulte de fiecare dată când accesează prezentul magazin online.
Termenii și condițiile din cadrul acestui magazin online sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (garanții), O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piata, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte, etc Aceste acte normative se aplică consumatorilor precum și legislația specifică ce reglementează produsele comercializate
Conform OUG 34/2014, un contract de vânzare la distanță reprezintă orice contract încheiat între profesionist şi consumator fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul (confirmarea acceptării comenzii de catre profesionist), în temeiul căruia vânzătorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse/bunuri către consumator.
Mesajul transmis prin e-mail prin care vi se comunică faptul că s-a recepționat comanda sau cu privire la statusul comenzii dvs nu reprezintă obligație contractuală din partea noastră ci sunt comunicări efectuate prin mijloace electronice. Orice comandă recepționată va parcurge un proces prealabil de verificare a stocului, caracteristicilor produselor și prețurilor iar angajamentul vânzătorului de a transfera proprietatea produselor și implicit obligația contractuală începe cu momentul confirmării comenzii.
Întreprindem toate diligențele profesionale pentru a asigura acuratețea informațiilor de pe acest magazin online (inclusiv prețuri și stocuri). Toate informațiile prezente în acest magazin online sunt oferite cu bună credință. Imaginile publicate sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, datorită procesului de execuție a fotografiilor sau a setărilor monitorului dvs sau pot apărea mici diferențe de design/grafică ale produselor.
De asemenea există posibilitatea, puțin probabilă, de a apărea erori de natură tehnică sau de conținut, legate de specificații tehnice sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea produselor, care pot aparea de exemplu la comenzile efectuate între orele de lucru sau datorita lipsei conexiunii internet sau cauzată de furnizorii noștri de pe întreg lanțul comercial, etc situațiile descrise anterior nefiind exhaustive, etc.
Dacă, în ciuda tuturor demersurilor realizate de societatea noastră, pe interfața magazinului online s-a afișat un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs sau o categorie de produse, dintr-o posibilă eroare de sistem, fără intenția de a induce in eroare potențialii consumatori, vă vom comunica (în cazul în care efectuați o comanda) prețul real și corect, în cunostința căruia dvs aveti dreptul de a accepta sau nu oferta modificată/actualizată.
Societatea noastră nu este obligată să confirme comanda la un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs, datorită interdicției de a comercializa produse sub prețul de achiziție, decât în condițiile legii.
Chiar daca majoritatea produselor afișate pe site-ul nostru sunt disponibile pe stoc, în cazul în care produsele pe care le-ați comandat nu se află în stoc, vă vom contacta cât mai curând posibil (prin telefon sau prin e-mail) pentru a vă comunica posibilitatea de a actualiza comanda ( modificarea/actualizarea caracteristicilor produselor) inclusiv actualizarea costurilor de transport/livare (după caz), astfel că dvs aveti dreptul de a accepta sau de a refuza oferta de preț modificată/actualizată.
DEFINIȚII
Client – persoană juridică sau fizică (consumator) ce vizualizeaza paginile acestui magazin online și care lansează o Comandă/achiziționează unul sau mai multe produse.
Comandă - document electronic prin care se realizează comunicarea între client și vânzător, prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele, iar clientul este de acord să primească aceste produse și să efectueze plata conform detaliilor stabilite anterior livrării.
Produs - reprezintă orice bun de pe acest magazin online, menționat în comandă și care urmează să fie furnizat de către vânzător către client.
Momentul incheierii contractului la distanță - momentul confirmării, pe un suport durabil (ex: email), de către vânzător a acceptării comenzii, în speță, confirmarea disponibilității stocului și angajamentul de a transfera proprietatea asupra produselor către cumpărător și implicit emiterea facturii fiscale.
Cont – secțiunea din magazinul online formată din date de identificare (nume si prenume), adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpăratorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Consumator și istoricul acestuia in Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobil) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în sectiunea “Cont/Cosul meu” sau secțiunea “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetari de piața și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de către vânzător, consumatoruluu, prin utilizarea serviciilor procesatorului de plîți agreat de către Vânzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Recenzie – Opinie personală sub formă de text și rating definit printr-un număr de stele de la 0 la 5 acordată de către un utilizator sau de cumpărător care a achizitionat si utilizat un produs prezentat in website si reprezinta o evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitativ.
TERMENE
Toate termenele se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice, cu excepția acelor mențiuni explicite în care se menționează „zile lucratoare„. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, societatea noastră prelungeşte termenul în mod corespunzător.
PREȚURI ȘI PLĂȚI
Toate prețurile afișate pe magazinul online sunt prețuri finale și includ TVA. Prețurile sunt afișate pe paginile de produs, la finalizarea procesului de efectuare a comenzii, precum și la secțiunea de comenzi, disponibilă în contul de Client. În momentul finalizării procesului de efectuare a comenzii, veți fi informați cu privire la prețul final pe care trebuie să îl plătiți pentru comanda dvs. Vi se va comunica prețul final înaintea acceptării comenzii de către dvs. Vă vom emite o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația dvs fiind să precizați în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare. Magazinul nostru va oferi ocazional promoții și reduceri la produsele sale, care vor fi semnalizate clar în descrierea produselor, în coșul de cumpărături și pe factura.
MODALITĂȚI DE PLATĂ
Pentru a plasa o comandă, aveți la dispoziție următoarele opțiuni de plată, informații ce se regăsesc și în secțiunea specifică „Metode de plată„:
-
Ramburs la livrarea coletului: Plătești în numerar direct curierului care îţi livrează comanda.
*Notă: Conform reglementărilor legale în vigoare aceasta metoda de plată poate fi folosită în limita a 10.000 Ron pentru persoanele fizice și 5.000 Ron pentru persoanele juridice. Pentru sume mai mari te rugăm să alegi o altă metodă de plată. - Plata online cu cardul: Plătești rapid și în siguranță prin intermediul partenerilor noștrii de la Netopia.
- Plata prin transfer bancar: Plasezi comanda la noi pe site și vei primi în cel mai scurt timp pe mail o factură proformă cu toate datele necesare pentru efectuarea plății.
- Plata in rate cu carduri de credit: Dacă ai un card de credit la una din următoarele bănci: Banca Transilvania, Alpha Bank, Garanti Bank, Credit Europe Bank sau BRD Finance îţi oferim posibilitatea de a avea până la 6 rate fără dobândă pentru comenzile tale. Tot ceea ce trebuie să faci este să selectezi metoda de plată online prin Netopia, să introduci datele cardului, să selectezi numărul de rate dorit și apoi să finalizezi procesul de plată.
*Notă: Rate fără dobăndă în măsura în care este respectat contractul încheiat între client și banca emițătoare. Nu suntem responsabili de distribuirea ratelor, colectarea acestora sau calcularea eventualelor dobânzi și penalități.
-
Plata in rate prin intermediul Mokka:Poți apela cu încredere la partenerii noștrii de la Mokka și poți beneficia de o creditare fără avans și cu o dobânda începând de la 0%.
*Notă: Ratele și condițiile creditării sunt în funcție de profilul bancar al fiecărul solicitant. Nu suntem responsabili de distribuirea ratelor sau colectarea acestora. -
Plata in rate prin intermediul TBI Bank:Poți apela cu încredere la partenerii noștrii de la TBI Bank și poți beneficia de o creditare de până la 60 de luni cu o dobânda începând de la 15%.
*Notă: Ratele și condițiile creditării sunt în funcție de profilul bancar al fiecărul solicitant. Nu suntem responsabili de distribuirea ratelor sau colectarea acestora.
EFECTUAREA COMENZII
Primul pas constă în vizualizarea produselor afișate în cadrul magazinului online. După ce ați găsit produsul sau produsele dorite, selectați produsul si numarul de unități, apoi apăsați butonul "Adaugă în coș". Puteți vizualiza conținutul coșului dvs. oricând, accesând link-ul din partea dreaptă-sus a site-ului, care vă arată numărul de produse din coș și valoarea totală a acestuia.
Pentru a finaliza comanda, trebuie să ne furnizați datele dvs. și adresa de livrare în formularul de comandă. Dacă ați mai făcut cumpărături la noi și aveți deja un cont, este suficient să introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și parola folosită.
Pentru a plasa o comandă pe www.casavie.ro, nu este obligatoriu să vă creați un cont, însă încurajăm acest demers. Completați câmpurile din formular și urmați instrucțiunile de acolo. Vă recomandăm să folosiți o adresă de e-mail validă și pe care o utilizați frecvent. Factura dvs. se va regăsi în contul de client și poate fi descărcată de acolo. Dacă decideți să nu accesați contul, puteți găsi factura în e-mailul care confirmă expedierea comenzii. După autentificare sau înregistrare, verificați conținutul coșului dvs. și adresa la care doriți să fie expediată comanda. Apoi, alegeți modalitatea de plată și apăsați butonul "Finalizează comanda".
După ce comanda dvs. a fost transmisă veți primi un e-mail de confirmare a recepționării comenzii în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care nu primiți acest e-mail, vă rugăm să ne contactați. După verificarea comenzii dvs, si pentru a elimina orice fel de erori vă vom transmite încă un email de confirmare a comenzii sau vă vom contacta pentru a ne confirma comanda sau pentru a se efectua modificări/actualizări (după caz). Comanda dvs. devine valabilă din momentul în care o acceptăm/confirmăm. (e-mail de confirmare comandă)
Chiar daca majoritatea produselor afișate pe site-ul nostru sunt disponibile pe stoc, în cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu se află în stoc, vă vom contacta cât mai curând posibil (prin telefon sau prin e-mail). Din acest motiv vă recomandăm ca înainte de a comanda un produs, să verificați disponibilitatea stocului deoarece produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate în termenul standard de livrare. Comenzile respective pot fi păstrate termen de 30 zile conform legii, la solicitarea clientului și se livrează în momentul în care reintră în stoc. In functie de informațiile noi furnizate, puteți decide să anulați comanda iar noi vom returna imediat orice sumă achitată de dvs sau să acceptati o prelungire a termenului de livrare.
CONDIȚII DE TRANSPORT ȘI METODE LIVRARE
Condițiile specifice de livrare/ridicare produse se regăsesc în secțiunea dedicată „Transport„ din cadrul magazinului online. Livrarea produselor comandate pe www.casavie.ro se efectuează prin intermediul firmelor partenere de curierat (GLS, SAMEDAY și DRAGON STAR) si este GRATUIT. Termenul standard estimativ de livrare este în medie 1-2 zile lucrătoare, începând de la confirmarea comenzii de către noi.
Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică sau în timpul sărbătorilor legale vor fi procesate și confirmate în prima zi lucrătoare. Livrarea se face urmatoarea zi pentru: comenzile efectuate până la ora 14:00 Vânzarea si livrarea produselor din magazinul www.casavie.ro se face exclusiv pe teritoriul României.
În cazul unor situații excepționale precum: stare de urgență, condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale ( de tip Black Friday, Crăciun, Sărbători Pascale, etc) care privesc strict programul de funcționare al curierului/transportatorului, se pot produce decalaje ale intervalului de livrare, însă termenul de livrare maxim nu poate depăși 30 zile. În cazul în care vânzătorul nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat nu livrează produsele în termen de maxim 30 zile acesta va informa imediat Cumpărătorul și va rambursa suma plătită de către Consumator.
Livrarea produselor către dvs este în responsabilitatea noastră deoarece vă transferăm proprietatea produselor prin intermediul unei firme de curierat/sau cu ridicare personală iar riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat abia in momentul în care dvs sau o parte terță desemnată de dvs, alta decat transportatorul, intrați in posesia fizică a produselor.
Din acest motiv transportarea obiectelor sanitare/termice & home deco fragile precum și celor agabaritice din perspectiva legislației servicilor poștale deoarece nu pot fi considerate colete poștale, precum: vase wc, paravane, cabine de duș, oglinzi, lavoare, mobiliere se face cu transport privat sau servicii de curierat care transportă produse pe palet, pentru a evita deteriorarea acestora.
Vanzătorul vă oferă posibilitatea transportului produselor cu opțiunea de a deschide comanda la livrare și de a verifica vizual, dacă produsele sau ambalajul produselor comandate sunt corespunzătoare, nefiind permisă verificarea/ proba tehnică la destinație. Vă recomandăm să efectuați fotografii ale ambalajelor produselor la momentul și locul predării acestora precum și a produselor, după caz.
Ca excepție de la regulă, în cazul obiectelor voluminoase, transportul se realizează până la locația clientului care nu este identică în toate cazurile cu adresa de domiciliu cum este în cazul blocurilor de apartamente, în sensul că obiectele voluminoase nu sunt livrate până în interiorul apartamentului ci până la cea mai apropiata distanță de bloc pe cale rutieră (zona de descărcare a curierului). Vă recomandăm să efectuați fotografii ale ambalajelor produselor la momentul și locul predării acestora precum și a produselor, după caz
Produsele sunt noi și sunt ambalate de către producători în mod corespunzător și adecvat, ambalajele primare fiind dimensionate perfect produselor pe care le conțin, astfel încât să nu existe nici un risc de șoc mecanic cauzat de ambalajul produsului. În acest sens singurele deteriorări pot fi cauzate de transportul și manipularea necorespunzătoare produsului de către curier până la locația dvs sau de către dvs sau personalul desemnat de dvs (terță parte) de la locație până în apartamentul dvs.
Vă rugăm să aveți în vedere că riscul de deteriorare a bunurilor vă este transferat în momentul în care dvs sau o parte terţă desemnată de dvs (ex: personal tehnic responsabil cu instalarea, etc), alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a bunurilor, în sensul în care este semnat documentul de primire a produsului care confirmă calitatea și integralitatea acestuia (deschidere la livrare)
Astfel, la intrarea in posesie a produsului, se recomandă în mod expres să inspectăți fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului (verificare colet, amblaj, produs, după caz), să efectuați fotografii ale amblajului iar în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje, sunteți obligat sa solicitați întocmirea unui proces verbal de constatare a defecțiunii/distrugerii sau să menționați curierului în scris aceste aspect. În caz de orice deteriorare sau defect, dvs nu sunteți obligat să acceptați coletul. Sesizările legate de daunele provocate în timpul transportului sunt acceptate doar la momentul sosirii coletului. Din momentul intrării în posesie a produsului, dvs răspundeți de calitatea, integritatea, funcționalitatea acestuia.
DREPTUL LEGAL DE RETUR
Beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la momentul primirii produsului pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționalității produsului, așa cum ați face-o dacă ați achiziționa un produs dintr-un magazin fizic. Avand in vedere ca pe magazinul online www.casavie.ro se comercializeaza obiecte sanitare și termice pentru baie si bucatarie, determinarea naturii și a caracteristicilor produselor precum şi funcţionalitatea acestora se poate realiza vizual și tehnic fără a fi necesară montarea/fixarea/incorporarea efectiva a produselor cumparate în elementele constructive ale imobilelor. Aveți posibilitatea să verificați integralitatea produselor, etichetelor, sigiliilor ambalajelor însă nu aveți voie să le utilizați/uzati. Dacă nu sunteți totuși mulțumit de produs aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere.
Astfel, vă puteți exercită dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens (ex: email la datele de contact ale magazinului online, prin intermediul contului de client (după caz) transmisă în maxim 14 zile de la data la care ați intrat în posesia produsului. În urma notificării declarației de retragere, dvs veți contacta o firma de curierat pentru a transmite produsul returnat, sau după caz, noi vom face o cerere de ridicare/retur, astfel încât, în zilele următoare, un curier să se deplaseze la adresa dumneavoastră pentru a preda produsul.
Va trebui să returnați produsul (și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv, după caz) în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract. Vânzătorul neangajându-se să suporte costul de retur. Produsele se returneaza intacte și fără urme de utilizare precum și în ambalajul original nedistrus/nedeteriorat. Foliile de protecție aplicate pe produs, acolo unde există, ar trebui îndepărtate numai dacă este strict necesară testarea acestuia.
Nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română care presupun deplasarea la sediul Poștei Române.
Riscul de deterioare vă este transferat în momentul livrării bunurilor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către dvs să transporte bunurile, iar această opţiune nu a fost oferită de către societatea noastra, fără a aduce atingere drepturilor dvs de consumator faţă de transportator/curier.
Vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs ca și consumator în maxim 14 zile de la data de la care ne-ati informat de decizia de retragere sau nu mai târziu intrarea în posesie a produsului returnat (cu condiția ca în urma verificării produsului, acesta să nu facă obiectul diminuării valorii produsului cauzată de utilizarea/uzarea acestuia) folosind aceleaşi modalităţi de plată că şi cele folosite de dvs pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina dvs plata de comisioane în urmă rambursării. În cazul în care dvs solicitați printr-o singură comandă mai multe produse care sunt livrate separat, puteți exercită dreptul de retragere în termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat.
Pentru a ne îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite clienților noștri, vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele pentru care returnați produsul. De asemenea, atunci când ne veți anunța despre intenția dumneavoastră de a returna produsul, aveți posibilitatea să specificați modalitatea de compensare, alegând între înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs disponibil în stoc sau primirea banilor înapoi.
Răspunderea consumatorului pentru FOLOSIREA necorespunzătoare a bunurilor
Pe perioada celor 14 zile, dvs că și consumator aveți posibilitatea să „determinați natura, caracteristicile şi funcţionarea bunurilor„ fără a utiliza ori uza produsele, exact așa cum ați face-o într-un magazin fizic și sunteți responsabil de diminuarea valorii bunurilor în cazul în care uzați/utilizați produsele având în vedere că sunt obiecte sanitare/termice pentru baie si bucatarie & home deco, determinarea naturii și a caracteristicilor produselor precum şi funcţionalitatea acestora putând fi realizata fără a fi necesară montarea, fixarea sau incorporarea efectiva a produselor cumparate în elementele constructive ale imobilelor.
Aveți posibilitatea de a deschide ambalajul pentru a avea acces la conținutul acestuia dacă bunuri similare sunt în mod obișnuit expuse neambalate în magazine specializate de obiecte sanitare. În acest sens deteriorarea ambalajului doar prin simplă să deschidere nu reprezintă un motiv de diminuare valorii produsului. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, trebuie să mânuiți deschiderea ambalajului bunurilor cu grijă necesară fără a-l deteriora. Cu toate acestea, returnarea produselor fără ambalajul original sau cu degradarea anormală a ambalajului precum și cu foliile de protecție aplicate pe articol indepărtate (acolo unde este cazul) poate fi considerată o degradare/distrugere a bunurilor cauzate de transportul produsului în condiții nesigure, transport care este în sarcina și responsabilitatea dvs.
Diminuarea valorii produselor/BUNURILOR
În cazul în care obiectele sanitare/termice pentru baie și bucătarie & home deco achitionate și returnate au fost utilizate de dvs într-o măsură care a depășit limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, în sensul că produsele sunt returnate uzate/deteriorate/distruse, etc dreptul de retragere nu este exclus însă veți răspunde pentru eventuală diminuare a valorii bunurilor, care este evaluată de magazinul nostru online de la caz la caz pe baza unui document justificativ de diminuare a valorii și poate varia că procent din valoarea achitată de dvs și în consecință vi se va returna o suma de bani mai mică decât ați achitat dvs.
Diminuarea valorii bunurilor poate constă în costuri de curățare, reparare, de înlocuire piese sau adăugare de accesorii, etc pentru a aduce produsele la starea inițială, în situația în care aceste costuri nu sunt disproporționate pentru vânzător în raport cu natura uzurii produselor. În cazul în care astfel de bunuri nu mai pot fi vândute că produse noi, acestea vor fi vândute că bunuri de ocazie (second hand) la un preț semnificativ mai mic, caz în care diminuarea valorii va constă în pierderea de venit pentru societatea noastră ce este justificată în mod obiectiv. Dacă testarea de către consumator a bunurilor a depășit ceea ce este necesar pentru a stabili natura lor, sunt evaluate de la caz la caz caracteristicile și funcționarea bunurilor precum și nivelul de uzură sau stare de conformitate a produsului iar diminuarea valorii poate varia de la caz la caz, putând fi considerabilă în anumite situații ( procent diminuare peste 50% din valoarea achitată). Comparația cu ceea ce consumatorul poate face în mod normal într-un magazin fizic servește drept punct bun de referință.
In aceste categorii de bunuri/produse care nu sunt exceptate de la retur dar care pot face obiectul unei diminuări considerabile a valorii produsului dacă sunt utilizate mai mult decat este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării (descrise mai sus) sunt produsele de folosință îndelungată prezentate în secțiunile: baterii baie, sisteme de dus, lavoare, căzi, vase WC, duș, jacuzzi, soluții încălzire, accesorii baie, baterii bucătarie, chiuvete bucatarie accesorii bucatarie, mobilier baie, oglinzi.
Exceptări de la dreptul de retragere
În conformitate cu prevederile legale (OG 34/2014, art 16) sunt exceptate de la retur o serie de produse, printre care și „bunurile sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator„ In aceste categorii de bunuri exceptate de la retur, în cazul în care au fost desigilate și sau folosite/consumate intră produsele din secțiunile: filtre de bucătărie.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Vânzătorul este proprietar și operator al site-ului www.casavie.ro. și proprietar al mărcii înregistrate cu același nume. Orice utilizare și/sau reproducere, sub orice formă și în orice scop, a materialelor publicate pe site (inclusiv numele, designul, logo-ul și structura site-ului, imaginile produselor și textele), fără acordul prealabil al vânzătorului, este interzisă și va fi sancționată conform legislației române în vigoare privind dreptul de proprietate intelectuală. Conținutul acestui magazin online incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Raportarea eventualelor încălcări ale dreptului de autor se va transmite la adresa de e-mail din secțiunea contact.
Clientului/ Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de casavie.ro, includerea oricărui conținut în afară site-ului casavie.ro, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al casavie.ro asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al casavie.ro.
În cazul în care casavie.ro conferă Clientului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul are sau obține acces în urmă acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea casavie.ro pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urmă acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
Niciun conținut transmis către Client/Consumator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea casavie.ro și/sau al angajatului sau colaboratorului casavie.ro care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care această există, față de respectivul conținut. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
Recenzii
Vânzătorul permite menționarea recenziilor în magazinul online și oferă acces tuturor la recenziile clientilor privind produsele și garanteaza că acestea provin doar de la consumatori care au achiziționat și utilizat produse deoarece pentru a depune o recenzie sunt necesare introducerea numelui și a adresei de email, pe baza cărora magazinul online face verificări prealabile dacă îndeplinesc mesajul transmis respectă condițiile de conduită și limbaj și provin de la cumpărători.
IERARHIZAREA PREZENTĂRII PRODUSELOR
Vânzătorul utilizează în cadrul casavie.ro o serie parametri pe baza cărora stabilește ierarhia produselor într-un mod nearbitrar, mecanismul de ierarhizare ținând seama de caracteristicile produselor oferite consumatorilor precum și de relevanța acestor caracteristici pentru consumatori și clienți. Se permite reorganizarea setărilor implicite (default) de către clienți prin intermediul instrumentelor de sortare care pot avea un impact asupra ierarhiei produselor Vânzătorilor: nume (ordine alfabetică crescătoare sau descrescătoare), preț (crescător/descrescător), vânzări (crescător/descrescător), vechimea prezentării, relevanță etc.
GARANȚII
Garanția de conformitate ( 2 ani)
Garanția este oferită de societatatea noastră în calitate de vânzător în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea noastră. Garanția de conformitate pentru bunuri noi (de folosință îndelungată) se acordă persoanelor fizice (consumatori) pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării, respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie/resigilat. In cazul persoanelor juridice, garanția de conformitate oferită este de 1 an și se acordă conform art 1707-1718 din Codul Civil. Garanția nu se aplică pentru materialele consumabile: garnituri, filtre de apă, furtune, duș de mână, etc
Modalități de asigurare a garanției de conformitate
În caz de neconformitate, beneficiați de următoarele măsuri corective (în această ordine):
- aducerea la conformitate prin reparare,
- aducerea la conformitate prin înlocuire (dacă bunul nu poate fi reparat),
- reducerea proporţională a preţului (dacă neconformitatea este minoră),
- încetarea contractului și returnarea contravalorii (dacă repararea sau înlocuirea nu pot fi efectuate).
Ca prticularitate, in caz de neconformitate ( constatată și confirmată de vânzător) în primele 30 zile de la achiționare, se va dispune direct înlocuirea produsului
Garanția COMERCIALĂ (VOLUNTARĂ)
Aceasta este angajamentul societății noastre faţă de dvs ca și consumator, în plus faţă de obligaţiile legale care ne revin referitoare la garanţia de conformitate, de a rambursa preţul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreţine bunurile în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificaţiilor sau oricărei alte cerinţe care nu este legată de conformitate. Măsurile corective aplicabile conform garanției de conformitate nu sunt afectate de condițiile privind garanţia comercială. Procedura pe care trebuie să o urmați precum și condițiile aplicabile pentru a obţine aplicare garanţiei comerciale sunt identice cu cele privind garanția de conformitate,
Întrucât credem în calitatea produselor noastre ne luăm angajamentul să oferim o perioadă de garanție extinsă față de garanția de conformitate, pentru următoarele bunuri (pentru cartușul ceramic, corpul produsului și restul elementelor sau componentelor acestora), astfel:
- 4 ani: Baterie De Bucatarie, Baterii Lavoar, Baterii pt. Cada, Baterii de Podea pt. Cada, Set de Dus Incastrat, Coloane de Dus, Panel de Dus cu Hidromasaj, Accesorii Baie ( Sifoane, Ventile, Rigole Suport Hartie si alte Accesorii )
- 5 ani: Coloane de Dus PREMIUM, Baterie De Bucatarie PREMIUM, Baterii Lavoar PREMIUM
În cazul în care solicitați o cerere de garanție, contactați CasaVie.ro trimițând un e-mail la salut@casavie.ro ! Pentru mai multe detalii privind drepturile și obligațiile dvs privind acordarea garanției vă rugăm să citiți certificatul de garanție
Efectuam verificarea aspectelor reclamate și diagnosticarea bunului pentru a se constata dacă acesta face sau nu obiectul acordării garanției. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului. Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul aducerii la cunostinta. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termenul de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit.
Mai multe detalii privind drepturile și obligațiile dvs în ceea ce privește garanția precum și condițiile prin care se pierde dreptul la garanție le regăsiți în certificatul de garanție care vă este oferit pe un suport durabil la achiziționarea produselor precum si in sectiunea specifica de garantii.
Recomandări privind ambalarea ȘI TRANSMITEREA produselor DEFECTE
Unele bunuri comercializate pot fi fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Dvs nu sunteți obligat sa păstrați ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului.
Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. bunurile nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule.
Se recomandă următoarele tipuri de ambalaje :
- Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
- Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
- Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
- Cutie de lemn umpluta cu polistiren.
- Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.
Dreptul de a actualiza continutul site-ului
Vânzătorul iși rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale website-ului, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor sau clienților. Societatea noastră nu va putea fi considerată responsabilă pentru eventualele erori apărute pe website din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări efectuate de către administratorul website-ului.
FORȚA MAJORĂ
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
SUPORT
Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe casavie.ro, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea va fi comunicată direct, fie la datele de contact din secțiunea contact fie prin intermediul contului de client.
LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între organizator și clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul in care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente sau prin intermediul platformei europene de solutionare online a reclamatiilor