Politica de Retur

 

Beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la momentul primirii produsului pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționalității produsului, așa cum ați face-o dacă ați achiziționa un produs dintr-un magazin fizic. Avand in vedere ca pe magazinul online www.casavie.ro se comercializeaza obiecte sanitare și termice pentru baie si bucatarie, determinarea naturii și a caracteristicilor produselor precum şi funcţionalitatea acestora se poate realiza vizual și tehnic fără a fi necesară montarea/fixarea/incorporarea efectiva a produselor cumparate în elementele constructive ale imobilelor. Aveți posibilitatea să verificați integralitatea produselor, etichetelor, sigiliilor ambalajelor însă nu aveți voie să le utilizați/uzati. Dacă nu sunteți  totuși mulțumit de produs aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere.

Astfel, vă puteți exercită dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens (ex: email la datele de contact ale magazinului online, prin intermediul contului de client (după caz) sau prin intermediul formularului de retragere, transmisă în maxim 14 zile de la data la care ați intrat în posesia produsului. În urma notificării declarației de retragere, dvs veți contacta o firma de curierat pentru a transmite produsul returnat.

Va trebui să returnați produsul (și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv, după caz) în decurs de cel mult 14 zile cu extindere la 30 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract. Vânzătorul nu se angajeaza să suporte costul de retur.

 Pentru a returna coletul catre CasaVie.ro printr-o firmă de curierat, urmați acești pași:

 

  1. **Contactează firma de curierat**: Alege o firmă de curierat de încredere și sună pentru a solicita ridicarea coletului de la adresa ta. Specifică curierului că dorești opțiunea de **deschidere a coletului la destinație**.

    1. **Ambalează corespunzător coletul**: Urmează instrucțiunile firmei de curierat privind ambalarea. Dacă produsele sunt voluminoase și au fost livrate pe palet, ambalează-le la fel, pe palet, și asigură-le corespunzător.


    ### Vom fi nevoiți să refuzăm returul dvs. în următoarele situații:

    **Cutia este ruptă sau lipsesc componentele cu care a fost ambalat produsul**: folii de protecție, folie stretch și alte accesorii necesare protejării produsului în timpul transportului.

    **Piese incomplete sau avariate**.

    **Dacă piesele din interiorul cutiei nu sunt ambalate corespunzător**.

    **Dacă cutia nu este protejată sau învelită cu folie de protecție**.

     

    1. **Informații pentru etichetare**:

       - Destinatar: ** CasaVie.ro **

       - Adresa: **loc. Reghin, Str. Viilor nr. 80, cod poștal 545300, jud. Mureș**

       - Telefon: **0759 499 828**

       - Persoana de contact: **CasaVie.ro** 

       **Programul de lucru** al depozitului pentru primirea coletului este: **Luni-Vineri, între orele 9:00-16:30**.

     

    1. **Etichetează coletul corect**: La predarea coletului către curier, asigură-te că ai inclus **numărul comenzii sau numărul de factură** pe colet sau pe AWB. Dacă preferi, poți scrie acest număr pe o hârtie pe care să o introduci în colet.

      1. **Livrare fără ramburs**: Asigură-te că trimiți coletul fără opțiunea de ramburs, conform cerințelor CasaVie. Specifică curierului că dorești opțiunea de **deschidere a coletului la destinație**. 

        1. **Analiza coletului la destinație**: După ce coletul ajunge la depozitul CasaVie, acesta va fi verificat. Dacă returul respectă condițiile agreate, vei primi banii înapoi în termen de **maximum 10 zile lucrătoare**. În cazul în care coletul nu îndeplinește cerințele, returul va fi refuzat, iar costurile de transport vor fi suportate de tine.

        Te rugăm să ne furnizezi un **număr de cont bancar (IBAN)** pentru rambursarea contravalorii produsului returnat.


        Produsele se returneaza intacte și fără urme de utilizare precum și în ambalajul original nedistrus/nedeteriorat. Foliile de protecție aplicate pe produs, acolo unde există, ar trebui îndepărtate numai dacă este strict necesară testarea acestuia.

        Nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română care presupun deplasarea la sediul Poștei Române.

        Riscul de deteriorare vă este transferat în momentul livrării bunurilor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către dvs să transporte bunurile, iar această opţiune nu a fost oferită de către societatea noastra, fără a aduce atingere drepturilor dvs de consumator faţă de transportator/curier.

        Vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs ca și consumator în maxim 14 zile de la data de la care ne-ati informat de decizia de retragere sau nu mai târziu intrarea în posesie a produsului returnat (cu condiția ca în urma verificării produsului, acesta să nu facă obiectul diminuării valorii produsului cauzată de utilizarea/uzarea acestuia) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de dvs pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina dvs plata de comisioane în urmă rambursării. În cazul în care dvs solicitați printr-o singură comandă mai multe produse care sunt livrate separat, puteți exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat.

         

        Pentru a ne îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite clienților noștri, vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele pentru care returnați produsul. De asemenea, atunci când ne veți anunța despre intenția dumneavoastră de a returna produsul, aveți posibilitatea să specificați modalitatea de compensare, alegând între înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs disponibil în stoc sau primirea banilor înapoi.