CERTIFICAT DE GARANTIE

 

Dragi Clienti,

Vă mulțumim pentru încrederea și interesul acordat produselor noastre. Deoarece dorim să facem eforturi pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră cu cele mai noi, moderne și de calitate baterii de pe piața din România, am conceput acest certificat de garanție pentru o mai bună informare și colaborare cu clienții noștri. Designul modern și atractiv, calitatea ireproșabilă, dar și tehnologiile folosite vă asigură o perioadă maximă de garanție, dacă urmați cu atenție pașii de mai jos.

 

Verificare Montaj și întreținere

a. Clientul are obligația de a verifica cu atenție produsul la deschiderea coletului și de a completa certificatul de garanție cu data și respectiv semnătura clientului.

b. Orice nelămurire sau orice reclamație pentru neconformitatea produselor se va face în decurs de maxim 7 zile de la primirea produsului, iar dreptul de retur este de maxim 30 de zile.

c. În eventualitatea în care aveți nemulțumiri sau nelămuriri avem rugămintea să ne contactați la adresa de email: salut@casavie.ro

d. Pentru produsele cu sistemele LED: Căzile sau mobilierul de baie cu LED necesită legătura la rețeaua electrică fără conexiuni intermediare sau punți. Este obligatorie verificarea legăturii la priza de pământ a clădirii.

e. Alimentarea se face de la o priză protejată de o siguranță diferențială cu polaritate dublă (așa-zisa siguranță din tablou, doar pentru cadă sau mobilier) și o sensibilitate maximă de 30 mA.

f. Pentru instalarea la rețeaua electrică se verifică tensiunea și frecvența rețelei – acestea trebuie să coincidă cu valorile înscrise pe fișa tehnică sau certificatul de garanție. Această legătură la rețea trebuie efectuată cu respectarea strictă a normelor care reglementează instalațiile electrice din camerele cu mediu umed.

g. În conformitate cu normele în vigoare întrerupatorul diferențial și alte legături electrice nu trebuie situate în locuri accesibile persoanei care folosește produsul conectat la rețea.

h. Racordarea se face doar de către personal autorizat.

 

Produsele noastre vor avea o durată de viața îndelungată, dacă:

a. Vor fi respectate cu strictețe instrucțiunile cu privire la montaj, (indifferent dacă montajul se realizează de personal autorizat sau de către client )

b. Instrucțiunile de montaj se regăsesc în ambalajul produsului sau online la adresa www.casavie.ro

c. Vor fi respectate instrucțiunile de întreținere și curățare de mai jos. d. Este obligatorie utilizarea filtrelor de impurități 80-100 µm și protejarea produselor împotriva înghețului.

e. Este obligatorie utilizarea instalațiilor de dedurizare a apei în cazul în care cantitatea de calcar (CaCO3) și duritatea apei (°dH - grade germane) depășesc limita admisă, indicată în specificațiile tehnice ale produsului său, în lipsa unei astfel de recomandări acești parametri sunt de 12 °dH (grade germane) sau (120 mg/l sau 214.2 ppm)

f. Responsabilitatea verificării încadrării durității apei în parametrii recomandați de producător revine în exclusivitate clientului.

g. Dorim să ne asigurăm că veți fi mulțumit de produsele noastre cât mai mult timp posibil. Vă rugăm să citiți cu atenție instrucțiunile de întreținere deoarece deteriorarea suprafeței și materialului de bază ca urmare a întreținerii necorespunzatoare nu este acoperită de garanție.

h. Componentele produsului trebuie să fie curățate în mod regulat, pentru a preveni acumularea de murdărie. În scopul efectuării curățării regulate, vă recomandăm să utilizați doar substanțe neutre sau agenți de curățare pe bază de acid citric sau cu apă și săpun.

i. Nu folosiți substanțe corozive sau substanțe care conțin materiale abrasive, agenți de curățare care conțin substanțe volatile, acid clorhidric sau acid acetic și agenți de curățare care conțin înălbitor pe bază de clor, întrucât acestea pot deteriora produsele dumneavoastră.

l. Pulverizați spray-urile de curățare pe materialul textil utilizat pentru curățare. În funcție de gradul de murdărie, agentul de curățare se va doza corespunzător și se va lăsa să acționeze pe o durată de timp adaptată nevoilor. Agentul de curățare nu trebuie să fie lăsat sa acționeze mai mult decât este necesar. În urma acestui procedeu, componentele se vor clăti cu apă se vor usca și se vor lustrui cu o cârpă moale uscată.

m. Curățați cartușul ceramic al bateriei la aproximativ 6 luni.

n. Sita perlatoare trebuie curățată în momentul în care se observă o scădere a debitului de apă.

o. Deoarece formulele substanțelor de curățare disponibile în comerț se schimbă frecvent, nu putem să garantăm că acestea sunt corespunzătoare pentru îngrijirea produselor.

NOTĂ!

Asigurăm această garanție de 5 ani pentru CARTUȘUL CERAMIC și CORPUL PRODUSULUI restul elementelor sau componentelor avand doar 1 AN garanție cum ar fi: (SENZORI, sistemele cu LED-uri, AFIȘAJE ELECTRONICE sau TURBINE etc.)

Garanția nu se aplică pentru materialele consumabile: garnituri, filtre de apă, furtune, duș de mână, etc. Condiții de Acordare a Garanției.

 

Garanția nu acoperă:

a. Producătorul și vanzătorul/vanzătorii nu sunt raspunzători pentru defectele apărute direct sau indirect din neglijență, distrugere sau instalare și utilizare improprii.

b. Defecțiuni datorate impurităților din apă sau datorate rețelei de apă

c. Depozitarea improprie sau expunerea la îngheț

d. Produsele care au suferit intervenții realizate de către persoane neautorizate

e. Garanția pentru cartușul/capul ceramic este nulă sau se anulează dacă bateriile nu au fost prevăzute cu filtre pe racordurile de apă.

f. Întreținerea și îngrijirea necorespunzătoare. Utilizarea de produse de curățare abrazive, cum ar fi înălbitor, amoniac, alcool, clor sau perii de sârmă, deoarece acestea vor deteriora finisajul. Expunerea semnificativă a produselor la substanțe chimice, produse de curățare dure vor anula toate garanțiile referitoare la finisaje și materiale.

g. Completarea necorespunzătoare, parțială sau cu date false a prezentului certificat de garanție și/sau neprezentarea certificatului de garanție și a facturii sau a bonului de cumpărare, în original;

h. Deteriorări, precum zgârieturi, fisuri ale produsului care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării; deteriorarea produsă din cauza unor calamități naturale sau accidente (ex. incendii).

i. Garanția este condiționată de păstrarea ambalajelor originale.

j. Montarea trebuie realizată numai de un profesionist autorizat în acest sens conform legii. Prin prezenta se certifică faptul că eu, cumpăratorul, am luat la cunoștință prevederile condițiilor acordării garanției pentru produse.

 

Modalitățile de asigurare a garanției sunt următoarele:

a. Termenul de “reparație” nu acoperă mentenanța care trebuie facută de către utilizator

b. Perioada de garanție se extinde cu perioada de timp în care produsul a fost în service.

c. Clientul trebuie, sub sancțiunea pierderii dreptului la garanție, să păstreze și să prezinte unității de service documentul fiscal de achiziție a produsului (factura fiscală sau bonul de casă) și certificatul de garanție, pe care să fie inscripționate data cumpărării , ștampila vânzatorului și semnăturile cumpărătorului și a vânzătorului.

d. Garanția unui produs nu exclude, limitează sau diminuează drepturile statutorii ale clienților rezultate din neconformitatea produsului

e. Repararea, înlocuirea cu un produs identic sau restituirea contravalorii produsului, în cazul în care nu este posibilă repararea acestuia, sau în cazul în care produsul a fost în service de mai mult de 3 ori în perioada de garanție. (Asigurarea garanției se va face, de regulă, prin repararea produsului.)

f. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi realizată în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord între vânzător și consumator, și fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea produselor, natura și gravitatea neconformității, disponibilitatea pe stoc a produselor.

g. Perioada de timp stabilită nu va depăși 30 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate sau defectul produsului.

h. Orice defecțiune trebuie anunțată de către client în termen de 7 zile de la data când a fost constatată.

i. În cazul produselor nemontate sau care pot fi demontate cu ușurință, clientul va trimite produsul, în vederea diagnosticării și reparării la una dintre unitățile de service, prin curierul agreat de vânzător.

j. În cazul produselor voluminoase (căzi, cabine de duș, mobilier, chiuvete, lavoare, etc), integritatea acestora se verifică la primirea lor, de față cu curierul. Nu sunt acceptate reclamații ulterioare

k. Curierul contactat va prelua produsul defect și accesoriile, garanția nefiind condiționată de păstrarea ambalajelor originale, fără costuri suplimentare (dacă veți alege alt curier decât cel agreat de către vânzător, veți suporta costul transportului).

l. Dacă sunt respectate prevederile certificatului de garanție, reparația produsului se va realizat gratuit, clientul fiind scutit de cheltuielile pentru diagnosticare, de costul pieselor de schimb, al manoperei și al transportului. În celelalte situații (inclusiv al unor solicitări dovedite a fi neîntemeiate), cheltuielile (manoperă, componente/piese și transport etc.) vor fi suportate de către client

m. La finalizarea reparației, produsul va fi înapoiat către dumneavoastră prin curier. Veți fi informat despre stadiul reparației prin e-mail și/sau telefon, pentru acestă procedură legală de notificare fiind absolut necesar să ne indicați o adresă validă de corespondență și/sau un număr de telefon valabil.

n. În măsura în care clientul refuză livrarea/preluarea produsului reparat, unitatea de service va avea dreptul de retenție asupra produsului până la plata integrală a costurilor suportate cu depozitarea produsului, în virtutea art. 2495 Cod Civil. 6

 

Termenul de Garantie pentru produsele noastre este urmatorul :

 

TIP PRODUS

DURATA PERIOADA GARANTIE

Baterie De Bucatarie

4 ani

Baterie De Bucatarie PREMIUM

5 ani

Baterii Lavoar

4 ani

Baterii Lavoar PREMIUM

5 ani

Baterii pt. Cada

4 ani

Baterii de Podea pt. Cada

4 ani

Set de Dus Incastrat

4 ani

Coloane de Dus

4 ani

Coloane de Dus PREMIUM

5 ani

Panel de Dus cu Hidromasaj

4 ani

Accesorii Baie ( Sifoane, Ventile, Rigole Suport Hartie si alte Accesorii )

4 ani

 

 

Acest certificat de garanție este valabil doar însoțit de către factura sau bonul fiscal de achiziție a produsului/produselor.

 

În cazul în care solicitați o cerere de garanție, contactați CasaVie.ro trimițând un e-mail la salut@casavie.ro!